Tuesday, March 25, 2014

שגרה זה רע? fall 2013

שגרה
לא רע, לא רע בכל לחיות בשגרה גם בפולין זה קיים. לוקחת את הילדים לגן הולכת להתעסק בבירוקרטיה פולנית  סופר בישול צהריים אוספת את הילדים מהגן כיף.הבירוקרטיה הפולנית זה משהו לא מהעולם הזה למרות שאני כאשר אני נזכרת בדרישה להוכיח את היהדות שלי לפני החתונה ההסיפור היה די דומה.. התמונות לא בגודל המתאים הטופס לא מלא כמו שצריך ובכלל המסמכים צריך גם את זה ואת זה ותמיד עוד משהו
בסוף ניצחתי אותם. נראה לי ... נראה מה הם יעשו לי שנה הבאה. 

ואז קנינו אוטו והכל מחדש רישיון רכב במשרד  אחד, טסט במקום אחר וחזור למשרד הראשון וכאלה לא חדש...אבל מה שן כאן טסט לשנתיים עלה לי 100 ש"ח ולא אלף לשנה וגם התור היה קצר. כל כך התלהבתי שאפילו על הדרך הלכתי עוד איזשהו משרד, שרק אלוהים ועוד כמה פולנים יודעים איך קוראים לו והוצאתי תו חנייה אזורי (!)אפילו בעל הבית שלי הודה שמעולם לא היה לו הסבלנות
אה וברור שכל זה היה בפולנית העילגת שלי או באנגלית העילגת שלהם 
אבל לפחות שגרה בין וירוס לוירוס ואז ההורים של דימה הגיעו לעודד.
ואז התחיל החורף :(
ונסענו להתחמם בארץ :)
שני אירועים מעניינים קרו בסתיו הזה אחד לעלמה היה יום הולדת שנתיים והשני שהלכנו למסיבת הלויין. שניהם היו כיפיים:


No comments:

Post a Comment