Friday, August 31, 2012

לפני ההתחלה

שלום
 פתחתי בלוג! מעניין כמה זמן באמת אשתמש בו אבל בינתיים ניראה לי נוח, קצת התקשיתי לענות לחברים ומשפחה כי אין לי כל כך הרבה זמן פנוי בינתיים ומאוד רציתי לעדכן את כולם אז נקווה שזו דרך שתיהיה נוחה לפחות להתחלה, אין לבלוג
זה כל  מוסר השכל, זה רק אמצעי להיות בקשר עם המשפחה והחברים בארץ וזהו

אז זהו עשינו את זה ועברנו לפוזנן למי שלא מעודכן אספר בקצרה ; היינו זוג רגיל לכל דבר עובדים בעבודות סבבה, בית
 בישוב יפיפה שני ילדים קטנים ממש דוגמא לתחילת חיים של העשירון הטוב והנחמד אשר נוסע לחול מספר פעמים בשנה ונהנה מחיי נוחות, הבעיה הייתה שלא כל כך נהנינו. בעלי לא באמת אהב את המשרה בחברת ההיטק הנהדרת ששילמה לנו משכורת חודשית נהדרת וגם אני לא באמת הייתי מסופקת ממשרת המורשת חתימה / מנהלת צוות/סגנית 
מנהלת סניף אשר גם כן מימנה היטב את חנויות הבגדים והנעליים ברחבי ירושלים.
אז ההחלטה לשינוי התבשלה לה במהלך ה 3 שנים אחרונות ולבסוף התקבלה: בעלי יגשים את חלומו וילמד רפואה ואני אחפש את עצמי ולפחות אבלה קצת יותר זמן עם הילדים
האפשרויות שעמדו בפנינו היו האיים הקאריביים-ארה"ב, קפריסין-לונדון ופולין. דימה התקבל לכולם, אך פולין הייתה המועדפת שכן אירופה (!) יחסית קרוב לארץ, זול יותר, האוניברסיטה והפקולטה לרפואה מאוד מוכרים בעולם ונראה ששם יחסית בקלות ניתן למצוא מסגרות הולמות לילדים ואולי אפילו עבורי

אז מכרנו את הבית היפיפה שלנו, התפטרנו מהעבודות הטובות שלנו, לקחנו את שני הילדים ונסענו לפולניה – פוזנן.

2 comments:

  1. כל הכבוד על ההחלטה והמון בהצלחה :-)

    ReplyDelete
  2. מאמי יש תמונות בחלק השני

    ReplyDelete